I dzień – Rozpoczęliśmy pierwszy dzień zmagań z nauką i doskonaleniem narciarstwa oraz snowboardu na stoku SUCHE. Dzieci zostały podzielone na grupy szkoleniowe, w których zaczęły pierwsze zjazdy. Po obiedzie odbyły się zajęcia sportowe w hali sportowej, a po kolacji przystąpiliśmy z przygotowaniami do gry w ELIMINATORA.

b28

II dzień – W dniu dzisiejszym rozpoczęliśmy od ćwiczeń w hali sportowej. Starsi grali w gry zespołowe (piłka ręczna i piłka nożna) natomiast młodsi bawili się w gry i zabawy. Szkolenie narciarskie i snowboardowe odbyło się popołudniu na stoku RUSIŃSKI Wierch. Po kolacji chętne dzieci wybrały się do Kościoła na Mszę Św., a pozostali spędzili czas na seansie filmowym.

20160131_162956

III dzień – Dzisiaj na szkolenie wróciliśmy na RUSIŃSKI Wierch.  Po obiedzie chłopcy wzięli udział w zajęciach w hali sportowej, natomiast dziewczynki odwiedziły Krupówki. Wieczorem odbyły się zajęcia świetlicowe.

n2

IV dzień – Czas na regeneracje! Rano ładowaliśmy akumulatory w termach Szaflary. Wróciliśmy na obiad, odpoczęliśmy i ruszyliśmy na podbój Kotelnicy Białczańskiej. Po kolacji czas na kąpiel i gry integracyjne w świetlicy 😉

V dzień – W dniu dzisiejszym mieliśmy odpoczynek od jazdy na stoku. Zaraz po śniadaniu wyruszyliśmy w podróż do Zakopanego. Zwiedzanie rozpoczęliśmy od Wielkiej Krokwi wraz z przewodnikiem P. Darkiem, który wspaniale opowiedział całą historię obiektu i skoków narciarskich. Wjechaliśmy na górę, zapoznaliśmy się z widokiem widzianym przez zawodników tuż przed samym skokiem – robi ogromne wrażenie! Przespacerowaliśmy się na Krupówki w celu szaleństwa zakupowego. Po obiedzie kulig połączony z grami i zabawami ruchowymi. Wieczorem wielkie sprzątanie pokoi i czas na zabawy świetlicowe.

VI dzień – W dniu dzisiejszym z wielką przyjemnością wróciliśmy zrelaksować się do term w Szaflarach. Po obiedzie wyruszyliśmy w kierunku Białki by przygotować się do jutrzejszych zawodów. Wieczorem śmiechu co nie miara podczas dyskoteki gdzie odbył się konkurs ” Najśmieszniejszych przebrań”.

VII – Obóz zakończony, jeszcze tylko ostatnia noc i powrót do Warszawy. W dniu dzisiejszym odbyły się zawody narciarsko – snowboardowe na Rusińskim Wierchu. Po obiedzie pakowanie bagażu, a wieczorem wyjście na pizzę i apel podsumowujący zawody. Rozdano medale i statuetki dla najlepszych.